• 1403/12/05 - 15:01
  • - تعداد بازدید: 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون وزیر و رئیس سازمان تات:

اهمیت و جایگاه روابط عمومی در اطلاع‌رسانی صحیح و موثر

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) بر اهمیت و جایگاه راهبردی روابط عمومی در اطلاع‌رسانی صحیح، مؤثر و به‌هنگام در حوزه تحقیقات، آموزش و ترویج یافته‌های کشاورزی تأکید کرد و خواستار تقویت ارتباطات رسانه‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوین ارتباطی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان تات، غلامرضا گل‌محمدی در مراسم معارفه سرپرست جدید روابط عمومی سازمان تات با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در انعکاس دستاوردهای این سازمان، تصریح کرد: باید از تمامی بسترهای شبکه‌های اجتماعی، ارتباط مؤثربا رسانه ملی و سایر ابزارهای اطلاع‌رسانی برای انتقال صحیح و به‌موقع یافته‌های تحقیقاتی و پیشرفت‌های علمی حوزه کشاورزی بهره برد.

وی افزود: دستاوردهای سازمان تات باید در قالب انواع رسانه ها همچون کلیپ، خبر و گزارش‌های مستند تهیه و به نحو مطلوبی در سطح جامعه منعکس شود.

رئیس سازمان تات همچنین بر ضرورت همکاری مستمر روابط عمومی با معاونین، مدیران ستادی، رؤسای مؤسسات، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها، مراکز پژوهشی و آموزشی ملی و استانی، مدیران ترویجی و همچنین مراکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی تأکید کرد و گفت: استفاده از نیروهای متخصص و متعهد و بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی می‌تواند ارتباطات درون و برون‌سازمانی را روان‌سازی کرده و به انعکاس مطلوب فعالیت‌ها و دستاوردهای این مجموعه کمک کند.

گل‌محمدی در پایان از خانواده‌های کارکنان سازمان تات که در مسیر تحقق اهداف این سازمان نقش مؤثری ایفا می‌کنند، قدردانی کرد و اظهار داشت: موفقیت‌های این سازمان مرهون تلاش‌های کارکنان و حمایت‌های خانواده‌های آنان است و این تلاش‌ها شایسته قدردانی ویژه است.

  • گروه خبری : سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی,اخبار سازمانها و موسسات
  • کد خبر : 193940
کلمات کلیدی
روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی علیرضا سید اسحاقی
خبرنگار

روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی علیرضا سید اسحاقی